loading...
وتار
admin بازدید : 1051 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

شوهرم منو محکم میکنه - صفحه اصلی - یک مدیر

toop8.ro24.ir/list/شوهرم+منو+محکم+میکنه.html
Translate this page
شوهرم کارمند و یک دختر یکساله دارم. بیشتر موقع ها با شوهرم درگیر میشم و سر مسائل جزئی باهاش بحث میکنم و ... با مادر خواهرم هم اینچنین هستم. اعصابم خیلی به هم می ...

شوهرم هر وقت عصبی میشه رابطه جنسی می خواد :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/312
Translate this page
شوهرم هر وقت عصبی یا دلخور باشه از من درخواست رابطه جنسی میکنه! .... منم میرم شوهر این خانم الان عصبانی بشه خیلی خطر ناکه!!!!!!!!!! ۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۴۱ سهیل. سلام

تمام عمرم برای تو عزیزم - خوشبختم كردي محمد خوشبختت ميكنم

zendegi-behesht.blogfa.com/post/13
Translate this page
از دیروز میگم ازوقتی که میرم سرکار خیلی بی حوصله بودم اخه خسته بودم شوهرم ... منو بلند كردو محکم بغل کرد ازم لب گرفت هچوقت ازم خسته نمیشه همش میگفت بیا روی ...

رابطه علاقه زوجین با فرم خوابیدن آنها در کنار یکدیگر - انجمن هاي نوزاد

www.nozaad.com/Thread-رابطه-علاقه-زوجین-با-فرم-خوابیدن-آنها-...
Translate this page
Jan 11, 2014 - یعنی همسری از پشت منو محـــــــــــکم بغل میکنه و میخوابیم... اما خیلی وقتا تغییر حالتم میدیم. ... paraztoانگار یه لحاف سنگین رومه :دی بعدشم شوهرم پشتشو میکنه به منو کلا پشت به شت می چسبیم بهم تا صبح هر شبم داستان همینه ...

دکتر رهام صادقي - با خشونت شوهرم در رابطه ي جنسي چه كنم ؟ - پاسخ ...

www.roham.ws › ... › سوالات جنسی - تناسلی
Translate this page
Aug 28, 2011 - 14 posts
شوهرم به تازگي در رابطه جنسي با من به شدت با خشونت رفتار ميكنه و خيلي ميزنه منو ... کنه که همسر من در حین رابطه جنسی منواذیت میکنه از شما میپرسم میتونه؟ ... رو ایجاد کن ،خودت باهاش همراهی کن و نذار ضربه های خیلی محکم وارد بشه

رفتار همسرم جلوی خانوادها اذیتم میکنه - تالار گفتگوی همدردی:سایت ...

www.hamdardi.net/thread-21014.html
Translate this page
Feb 11, 2012 - چیزی که منو اذیت میکنه اینه شوهرم عقاید نه خونواده من نه خودشو در نظر .... مثلا امروز خیلی سفت و محکم منوبغل کرده بود صورتشو چسبونده بود به من هم ...

شوهرم براي اولين بار منو زد - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=114000
Translate this page
Aug 17, 2011 - 20 posts - ‎13 authors
هميشه حاضربودم رو سرش قسم بخورم كه هرگز منو نميزنه خيلي وقتا تهديد ميكرد ولي ... كرد دستمم گرفته بود و محكم فشار ميداد وقتي بهش گفتم از اطاق برو بيرون ... بگم چند ماهه با خانواده شوهر تو يه اتاق ١٢متري زندگي ميكنم فقط به خاطر ...

شوهر من موقع نزدیکی خشن میشه - شوهرم خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره

www.doctorfa.lol/.../argklsyrajiajyrajiajyaeajwafyeaokyafgahagyaf...
Translate this page
سلام من همسرب خيلي مهربونه وبا حساس اما موقع نزديكي خشن ميشه و ببخشيد اينو ميكم اما التش رو محكم عقب جلو ميكنه و منو محكمبه خودش فشار ميده و فرداش هم،همه بدن من ...

خاطرات روزانه اما عاشقانه من و همسرم - نوعروس

www.nowaroos.com › کلوپ › من و همسرم... › عاشقانه ها
Translate this page
Dec 31, 2012 - بچه ها من شوشوم خیلی احساساتی تشریف داره اما تو این 3و4سال که با همیم ... خوابش میکنم بعد تو خواب منو محکم میگیره تو بغل بزور از تو بغلش در ...

خواسته هاي جنسي همسر | پرسمان دانشجویی اخلاق

akhlagh.porsemani.ir/node/319
Translate this page
عقدي هستم شوهرم مي خواهد او را با دست ارضا كنم گاهي وقت ها اعصابم خرد مي شود ولي به خاطر خدا هر چه مي گويد ..... ولی بعضی وقتا خیلی خسته میشم ودلم میخواد گریه کنم.

روزگار تلخ و شیرین من در غربت - دعوای فرشاد و خانواده ش

elmiradad.blogfa.com/post-26.aspx
Translate this page
... محکم گرفت و بغلم کرد برد انداختم رو تخت یه دونه محکم زد تو گوشم منم البته خل ... شوهرم پرید تو اتاق شروع کرد فحش دادند تو کلید خونه دخترمو برداشتی و خیلی ...

شوهرم خیلی منو میکنه - تفریحی

tafrihy.net/tg/453265-شوهرم+خیلی+منو+میکنه - Translate this page
ببین چه محکم شوشویایستادگی کرد. خودشو گرفته کسی ندزده آخه مال خانومه شه خو ! البته من آرامشمو در شوهر داشتنم میبینم خیلیدوست دارم مثه شوهرم سینمو گازمیگیره ...

پرتال جامع - bonmarket شوهرم مرنو خیلی محکم از پشت میکنه وپشتم ...

ashti-2.bonmarket.ir/.../شوهرم+مرنو+خیلی+محکم+از+پشت+میکنه+...
Translate this page
چند ماهه که تو دوران عقدم و یه سال دیگه عروسیمونه ، من و شوهرم معاشقه داریم و اون خيلي سرد رفتار ميکنه ، چند بار منو میبوسه و ... و بعد از یه ربع میگه خب دیگه بریم خونه ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 26,768
  • بازدید کلی : 300,024