loading...
وتار
Manager بازدید : 362 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

آهنگ زام دارم امشو بیمارم امشو رزازی - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو

wtaar.com/search/آهنگ+زام+دارم+امشو+بیمارم+امشو+رزازی
تبلیغات. آهنگ زام دارم امشو بیمارم امشو رزازی ... دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام احساسمو آسون نگیر ... اس ام اس فلسفی سنگین SMS Falsafi - اس ام اس های جدید سال 95.

فروردین ۱۳۹۱ - دانلود آهنگهای کردی قدیمی و جدید - blogfa.com

kurdishmusic90.blogfa.com/9101.aspx
Translate this page
ناصر رزازی .... امشو دوباره مطرب ترانه سر که. ... با ساز سینه ی سوخته ام غم ازدل بیرون کن .... اگر دوست بداند من چه حاليدارم، نه زلف براي خود ميگذارد و نه خالي درسينه.

دانلود آهنگهای کردی قدیمی و جدید - محمد امین غلامیاری

kurdishmusic90.blogfa.com/cat-7.aspx
Translate this page
هدف اینجانب از ساخت این وبلاگ معرفی و ارائه آهنگهای قدیمی و جدید است ... ناصر رزازی .... من کرماشاهی هستم دوستم (یارم) قصری است خاطر خواهش شده ام تقصیرم نیست.

کورد ئیلام - متن آهنگ تنیا داری....سیروس امامی

kurdilam.mihanblog.com/post/26
Translate this page
Apr 20, 2013 - امشو چن شوه دورمه یارانم ... مه عاشق ده نگی کاک سیروسم هیوا دارم هر خوش بی ... چی تارسیم وسای"یه اهنگقدیمیه صدای که میخونه خیلی شبیهه صدای استاد ...

menwa لاوی ته ره غه - ترانه هاي كردي

menwa.blogfa.com/category/11/ترانه-هاي-كردي
Translate this page
من باوه رم بومه له رزه م دلی زه وی ده له رزینم / من باورم ، زمین لرزه ام ، قلب زمین را می لرزانم. کیو و ته لان له بن .... تا ساتی ماوم هه ر وای له بیرم / تا جان در بدن دارم تو در یادم هستی. ئای مه گری مه گری ..... ئاشق کوژو غه داره دل بو دوریت بیماره. ***. بو تو روحم نه ...

دانلود آهنگ کاله به ی از ناصر رزازی

musickordi.com/music/.../دانلود-آهنگ-کاله-به-ی-از-ناصر-رزازی.ht...
Translate this page
Oct 14, 2015 - دانلود آهنگ «کاله به‌ی» از استاد ناصر رزازی امروز تصمیم گرفتیم که آهنگهای استاد ناصر رزازی رو هم در وب سایت قرار بدیم، هدف موزیک کردی کمک به ...

دانلود آهنگ ساقی از ناصر رزازی

musickordi.com/music/379/دانلود-آهنگ-ساقی-از-ناصر-رزازی.html
Translate this page
Dec 26, 2015 - دانلود آهنگ بسیار زیبای «ساقی« از استاد ناصر رزازی /// درخواستی کاربران /// تقدیم به مخاطبان موزیک کردی.

holaa - Mattiasp Jobbsurf

jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q...
بی‌ ام و در پی ساخت رقیبی برای پورشه 911 - زومیت ..... درباره حبیب روحی زندنامه · 20.30 · آهنگ زام دارم امشو بیمارم امشو رزازی · کدپیشوازهمراه اول حمیرا · دانلود جملات ...

blogreader.ir - آخرین اخبار ایران و جهان

www.zamoune.com/article/oHuDrev/blogreader-ir
... کد آهنگ.پیشواز.همراه.اول.علیرضا.روزگار..میخونه.دیگه.بسمه.هر.که.میگه.دوست.دارم. ...... آهنگ زام دارم امشو بیمارم امشو رزازی · جواب معما پرنده ای که سه حرف اولش عدد زوج ...

Instagram photos for tag #سینا_سرلک | Iconosquare

iconosquare.com/tag/سینا_سرلک - Translate this page
#موسیقی #سینا_سرلک #mowjmusic #musicvideo #موسیقی_موج #music #parichehr #sinasarlak. 9 9. aliseyedsalehi · #محسن_چاوشی #سینا_سرلک #laki #kordi ...

Search Results

دانلودتلگرام برای نوکیا C2

www.scriptux.ir/.../aHR0cDovL2Jsb2dyZWFkZXIuaXIvc2VhcmN... - Translate this page
Apr 18, 2016 - ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب۲. ۳۷۷۳ بار دیده شده. بزودی قالب جدید بلاگ ریدر در خدمت شما هستیم۳. ۳۲۷۷ بار دیده شده.

پی سی سیتی - دانلود آهنگهای کردی کرمانشاهی قدیمی ( خوانندگان قدیم ...

p30city.net/printthread.php?t=29602&pp=40&page=3
Translate this page
Sep 29, 2011 - 40 posts
دل نخوشی دردی هجران _ دانلود آهنگ کردی دل نه خوشی ده ردی هیجران - یدالله ... هست، اون آهنگ رو تا جایی که من اطلاع دارماستاد "یداله محمدی" خونده. ... سوزه گیان له دوریدا یه_سه بیمارم .... البته این اهنگ بیشتر توسط مرحوم اسماعیل خان مسقطی مردم میشناسنش بعدها اقای ناصر رزازی هم ... یار تدارک بگرین نازنین کره امشو میوانم

رفتن ب بدندید در تلگرام - برچسب ها

blogreader.emilygould.com/search/رفتن+ب+بدندید+در+تلگرام
جوک های جدید، اس ام اس های خنده دار و شوخای باحال تلگرام جوک های جدید و جملات خنده ...... آهنگ زام دارم امشو بیمارم امشو رزازی · دانلود رمان عاشقانه با فرمت apk برای اندروید ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 645
  • بازدید سال : 26,795
  • بازدید کلی : 300,051